به علت نوسان قیمت ارز قبل از ثبت سفارش استعلام قیمت بگیرید

منو

رویه‌های بازگرداندن کالا

رویه تعویض یا بازگرداندن کالا در رویال ویدا:

  • کلیه محصولات و کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی رویال ویدا دارای ضمانت اصالت کالا و سلامت کالا و شامل 24 ساعت مهلت تست کالا برای اطمینان از اصالت و سلامت محصول می باشد.

  • معیوب بودن سفارش به مدت ۲۴ ساعت قابل مرجوعی است.

  • کلیه محصولات به صورت سالم تحویل پست و باربری داده خواهد شد.

  • در صورت برگشت محصول هزینه ارسال بر عهده فروشگاه می باشد.

  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش رویال ویدا برسد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه است.

  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات سایت مغایرت داشته باشد قابل مرجوع می باشد.

  • اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد قابل مرجوع می باشد.

 

نحوه ارسال و مرجوعی کالا:

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش رویال ویدا تماس بگیرید.
از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش رویال ویدا، خودداری کنید.
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به شماره واتساپ فروشگاه ارسال فرمایید.
از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

-هنگام ثبت درخواست مرجوعی هزینه ی بازگشت را میتوانید از طریق حساب کاربری خود مشاهده نمایید و بعد از بازگشت و پذیرش کالا این مورد از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از رویال ویدا  برسد، هزینه‌های ارسال به عهده رویال ویدا است.

 

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

–  واردپروفایلخود شوید و از قسمتسفارشات تحویل شده، درخواست خود را ثبت کنید.

–  یا پیام خود را در صفحه  “تماس با ما”  با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

بدیهی است در صورت ثبت درخواست مرجوعی به صورت آنلاین، فرایند مرجوعی سریعتر انجام خواهد شد.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکرشماره پیگیری سفارشدر هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

 

 

 

کالاهایی که دیده ایید
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا