بازخورد درباره این کالا

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
گارانتی اصالت کالا و گارانتی اورجینال شرکت سازنده
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
قیمت اصلی 11,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 10,900,000 تومان است.
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

معرفی جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

جاروبرقی فیلیپس FC9170 با توان موتور 2200 وات. یکی از قدرتمندترین جاروبرقی های فیلیپس محسوب میشه دارای توان مکش 500 وات هست.ا میتونه به راحتی تمامی زباله ها و گرد و غبارهای روی فرش. موکت. پارکت. سرامیک. مبل رو جارو کنه و تمیز کنه.

یه موضوع جالب، طراحی شکل پارویی جاروبرقی فیلیپسه که به شکل زد طراحی شده. شما میتونین هر قسمتی از خونه رو به راحتی جارو کنین. سرعت انجام تمیزکاری تون رو بیشتر میکنه و در مقایسه با قبل. نیاز به صرف زمان کمتری برای نظافت خونه تون دارین و در عین حال، در مصرف انرژی تون هم به میزان قابل توجهی صرفه جویی میشه. ویژگی فوق العاده ای محسوب میشه میتونه خریدش رو ارزشمندتر کنه.

بدنه ای پلاستیکی و با کیفیت

این مدل جاروبرقی فیلیپس، از بدنه ای پلاستیکی و با کیفیت ساخته شده. وزنش 6.3 کیلو گرم هست و ابعاد جمع و جوری داره  تقریبا سبک وزنه  حمل و نقلش آسونه و به خاطر اینکه دو چرخ بزرگ پلاستیکی در عقب و یک چرخ کوچک گردان در جلوی جاروبرقی تعبیه شده. باعث میشه که به راحتی حرکت کنه و استفاده ازش رو براتون آسون تر میکنه.

 جنس بدنه جاروبرقی، از پلاستیک باکیفیت ساخته شده. به طوری که مقاومت خوبی در برابر ضربه از خودش نشون میده و کاملا ضدخش و ضدضربه ست. دو دکمه بزرگ روی بدنه جاروبرقی قرار داره.

ازش برای روشن و خاموش کردن جارو برقی و جمع کردن سیم استفاده میشه و در قسمت وسط بدنه جاروبرقی فیلیپس هم یه دکمه برای تنظیم قدرت مکش دستگاه تعبیه شده که میتونین با توجه به نیاز خودتون کم یا زیادش کنین.

توجه داشته باشید که، یکی از موارد مهم برای خرید جاروبرقی اینه که طول عمر و ماندگاری بالایی داشته باشه که جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170 به دلیل ویژگی ها و ساختار خوبی که داره، این امکان رو براتون فراهم کرده که بتونید در طولانی مدت ازش استفاده کنید و همچنان جلوه و ظاهر مرتب و کارایی عالی به همراه داره.

 

ویژگی های جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

قدرت موتور :

یکی از موارد مهم توان موتور جاروبرقی هست که نشان از قدرتمند بودن اون داره که این مدل دارای توان موتور 2000 وات هست و در واقع هر اندازه که قدرت موتور بالاتر باشه، میزان مکش هم بالاتر میره. شما میتونین قدرت مکش جاروبرقی رو هر اندازه که تمایل دارید تنظیمش کنین، خیلی جالبه که حتی اگه روی قدرت خیلی زیاد هم بزارید میزان صدای جاروبرقی خیلی کمه و اصلا صدای آزاردهنده ای نداره و بهتون کمک میکنه تا بهتر و راحت تر خونتون رو تمیز کنین.

پارویی :

پارویی این مدل جاروبرقی فیلیپس به گونه ای طراحی شده که قادره ریزترین پرز‌ها و گرد و غبار‌هایی که روی فرش قرار گرفته رو به راحتی جمع کنه و دارای نازل های کوچکی در دو طرف پارویی هست که میتونین حتی ذرات ریزتری که در کنار پایه ‌های میز و مبل هستن رو جمع آوری کنین و شکل ظاهری اون بهتون کمک میکنه حتی جاهایی که دسترسی بهش سخت تره مثل، کناره های دیوار یا میز و مبل رو هم دسترسی داشته باشین و تمیز کنین.

لوله:

جاروبرقی فیلیپس FC9170 داری لوله تلسکوپی و از جنس فلزه که طراحی اون به صورت دو تکه ست  و امکان تنظیم سایز رو فراهم کرده و در واقع تنظیم ارتفاع لوله جاروبرقی به راحتی انجام میشه. شما میتونید با توجه به اندازه ای که براتون مناسب تره و باهاش راحت تر هستین.

ارتفاع لوله رو تنظیم کنین تا بتونین بدون دشواری و کمترین آسیب به کمرتون از جاروبرقی استفاده کنین. همچنین باید بگیم که دارای لوله خرطومی باکیفیتیه که در قسمت اتصال به بدنه از سیستم گردش تلسکوپی برخورداره و امکان گردش راحت و آسان به جهات مختلف رو به لوله خرطومی میده و از پیچیدگی و تاب خوردگی و له شدگیش جلوگیری میکنه.

کیسه:

این مدل از جاروبرقی فیلیپس از نوع کیسه ای با گنجایش 4 لیتری هست که میتونید بارها ازش استفاده کنید و بعد از پرشدن ظرفیت کیسه که میتونید پر شدنش رو با استفاده از نشانگری که برای پرشدن ظرفیت کیسه در جاروبرقی تعبیه شده، متوجه بشید که الان دیگه حجم کیسه پر شده و نیاز به تعویض داره و اصلا هم نگران نباشید، چون این کار هم به سادگی و آسانی قابل انجام شدنه.

طول سیم بلند:

برای جارو برقی فیلیپس مدل FC9170 سیمی به طول 7 متر در نظر گرفته شده. خیلی عالیه و شما میتونین به راحتی ازش استفاده کنین و نیاز نیست مدام دنبال پریز برق باشید و تکه تکه خونه رو تمیز کنین، بلکه این طول سیم بلندی که در جاروبرقی فیلیپس تعبیه شده بهتون کمک میکنه تا شعاع حدود 11 متر رو دسترسی داشته باشید و جارو کنید.

مجهز به فیلتر بهداشتی:

در جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170 یه فیلتر بهداشتی بین کیسه و موتور قرار داده شده تا از نفوذ گرد و غباری که داخل کیسه جمع میشه به داخل موتور جاروبرقی جلوگیری بشه که این فیلتر به راحتی جدا میشه و قابلیت شست و شو داره، در واقع این فیلتر برای سالم تر بودن و عمر مفید طولانی تر جاروبرقی در نظر گرفته شده.

مجهز به فیلتر خروجی HEPA 13  :

باید بگیم که یکی از مهمترین ویژگی های جاروبرقی فیلیپس اینه که مجهز به فیلتر خروجی آنتی باکتریال هست و قابلیت اینو داره تا مانع خروج حتی ریزترین ذرات گرد و غبار از داخل جارو به محیط بیرونی بشه، یعنی در زمان استفاده از جاروبرقی هوای خونه شما همچنان تمیز و مطبوع باقی میمونه

و تنفس رو براتون دشوار نمیکنه و میتونه برای سلامتی افرادی که ازش استفاده میکنن مفید و موثر باشه. در واقع تعبیه این فیلتر، استفاده از جاروبرقی فیلیپس رو حتی برای افرادی که دچار آلرژی هستن و یا از حساسیت های فصلی رنج می برن، کاربردی و راحت تر کرده.

توضیحات تکمیلی

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170
مشخصات جاروبرقی
ویژگی‌های نظافتی

فیلتر بهداشتی

امتیاز کاربران به:

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش