بازخورد درباره این کالا

همزن دستی کنوود مدل HM330

Kenwood Hand Mixer HM330
فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
گارانتی اصالت کالا و گارانتی اورجینال شرکت سازنده

ناموجود

  • ارسال توسط فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
ناموجود
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

همزن دستی کنوود مدل HM330

همزن دستی کنوود مدل HM330

همزن دستی کنوود مدل HM330 یک محصول بی نظیر با ظاهری جمع و جور و بادوام است. که در زنگ سفید عرضه می شود. موتور دستگاه دارای توان 250 وات است. که با شش سرعت و به علاوه حالت توربو هر نوع ماده غذایی را مخلوط و هم می زند. سری های همزن و خمیر زن برای مخلوط کردن، هم زدن و ورز دادن ارائه می شود. یک سیستم خنک کننده پیشرفته یک موتور کارآمد انرژی بالایی را برای انجام این قبیل کار ها ایجاد می کند. تمامی عملکردها و دکمه توربو کاملا با انگشت شصت قابل کنترل است. و دستگیره ی دستگاه برای قرار گیری راحت در دست قالب‌گیری شده است. قابلیت رها کردن سری ها با دکمه مخصوص ایمنی را  تضمین می کند. و قابلیت ذخیره‌سازی سیم، استفاده از میکسر را راحت و ایمن می‌کند.

ویژگی های کلیدی همزن دستی کنوود مدل HM330

ویژگی های کلیدی این دستگاه شامل دکمه توربو برای ایجاد یک حالت ایده ال برای رسیدن سریع به نتیجه مطلوب است. این دستگاه همچنین شیک و راحت برای قرار گیری در دست است. و همچنین به راحتی تمیز می شود. سری های این محصول از جنس استیل ضد زنگ می باشد .که با قفل ایمنی، سیستم آزاد کننده سری ها و گیره منحصر به فرد برای نگهداری سری ها ارائه شده است.

عملکرد بالا

همزن دستی کنوود مدل HM330 دارای یک موتور قدرتمند 250 واتی است. که نتایج با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. دارای یک سوئیچ انگشت شست و یک دکمه توربو است که کار با آن را آسان می کند. این دستگاه دارای یک قابلیت برای ذخیره سازی سیم و یک سری با ایمنی کامل است. این ویژگی ها استفاده روزانه از آن را راحت می کند. پشتیبانی از 6 حالت سرعت به شما این امکان را می دهد تا هر گون ماده غذایی اعم از مواد کیک ، خمیر نان و فرم دادن خامه را با این دستگاه انجام دهید.

طراحی بادوام

این همزن دارای بدنه محکم ساخته شده از پلاستیک با کیفیت بالا است. که کمپانی کنوود این طراحی دوام طولانی مدت را تضمین می کند. این دستگاه دارای اتصالات همزن و خمیر زن است. که می توانید برای مخلوط کردن مواد مختلف از آنها استفاده کنید. قطعات این همزن دستی را می توان با خیال راحت در ماشین ظرفشویی قرار داد و آن ها را به راحتی تمیز کرد.

تعمیر و نگهداری آسان

همزن دستی کنوود مدل HM330 دارای سری های همزن و خمیر زن از جنس استیل ضد زنگ است. که به راحتی تمیز می شوند. مخلوط باقیمانده از همزن را با یک پارچه صابونی پاک کنید تا تمیز شود. این باعث می شود دوباره برای استفاده مجدد آماده شود.

امتیاز کاربران به:

همزن دستی کنوود مدل HM330 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش