بازخورد درباره این کالا

گوشت کوب برقی مولینکس مدل dd450

Moulinex Hand Blender dd450
فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
گارانتی اصالت کالا و گارانتی اورجینال شرکت سازنده
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
قیمت اصلی 2,400,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,250,000 تومان است.
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

گوشت کوب برقی مولینکس مدل dd450

جنس بدنه این محصول از پلاستیک و تیغه های آن از جنس استیل می باشد که بسیار تیز بوده و موادغذایی را به راحتی میکس می کند. گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD45A دارای توان 450 وات است که قادر به مخلوط کردن انواع مواد غذایی مانند: کوبیدن گوشت، بادمجان، سس، اسموتی، پوره و … می باشد. این محصول دارای تنظیمات دو سرعته می باشد و از ویژگی های مهم این محصول عملکرد توربو آن می باشد که می تواند مواد غذایی سخت را با سرعت بیشتری خرد کند.

همچنین این کالا دارای یک لیوان پلاستیکی مدرج می باشد و با ظاهر شفافی که دارد محتویات داخل ظرف در حین میکس شدن مشخص است .با استفاده از این لیوان راندمان دستگاه بالا رفته و مواد با سرعت بیشتری له می شوند. همچنین با استفاده از این لیوان دیگر نگران پاشش مواد غذایی به بیرون نباشید.

پایه گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD45A به راحتی از دستگاه جدا شده و شستشوی تیغه و پایه این محصول مولینکس به راحتی انجام می شود.

امتیاز کاربران به:

گوشت کوب برقی مولینکس مدل dd450 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش