بازخورد درباره این کالا

گوشت کوب برقی بوش مدل MSM66155

Bosch Hand Blender MSM66155
فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
گارانتی اصالت کالا و گارانتی اورجینال شرکت سازنده
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
3,250,000 تومان
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

گوشت کوب برقی بوش مدل MSM66155

گوشت کوب برقی بوش MSM66155، دارای موتوری با توان مصرفی 600 وات و از نوع کم صدا با لرزش پایین است. سرعت این گوشت کوب برقی در 12 حالت مختلف تنظیم می شود. ضمنا دارای عملکرد توربو نیز است که باعث سریعتر خردشدن مواد غذایی می شود. از قابلیت های این گوشت کوب برقی بوش مدل MSM66155 میتوان به همزن، خرد کن و پوره ساز اشاره کرد.

طراحی

این محصول کاملا ارگونومیک طراحی شده و کارکردن با آن راحت است. محل قرارگیری دست روی بدنه آن از جنسی ساخته‌شده که به‌راحتی در دست قرار گرفته و لغزشی ندارد. همچنین پیچ تنظیم سرعت هم در بالای آن قرار داده ‌شده است. قطعات و بدنه اصلی محصول پلاستیکی هستند که هم سبک بوده و هم مقاومت خوبی دارند ولی جنس میله آن استیل میباشد.

تیغه

تیغه های گوشت کوب برقی بوش MSM66155، از نوع چهار لبه می باشند و از فناوری QuattroBlade بهره مند شده اند که باعث خرد کردن یکنواخت و سریعتر مواد غذایی می شود.

قابلیت ها

بدنه اصلی گوشت کوب برقی بوش MSM66155 به قطعات مختلفی متصل می‌شود که کارایی هر کدام متفاوت است. پایه فلزی این گوشت کوب با تیغه‌های استیل ضد زنگ، برای له کردن موادی مانند گوشت و بادمجان و … کاربرد دارد. لازم به ذکر است که این قطعه به‌راحتی با دکمه‌های کناری از بدنه اصلی جدا شده و تمیز می‌شود. قطعات دیگر محصول شامل خردکن و همزن‌ها می‌باشند که وظیفه آن ها ریز کردن مواد خوراکی و یا هم زدن سس‌ها و خمیرهای سبک است. همچنین در کنار این گوشتکوب یک پوره ساز ارائه میشود، که برای پوره کردن انواع میوه ها و … مورد استفاده قرار میگیرد. از دیگر قابلیت های دستگاه می توان به طراحی پایه ی آن اشاره کرد که مانع از پخش شدن مواد غذایی میشود.

امتیاز کاربران به:

گوشت کوب برقی بوش مدل MSM66155 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش