بازخورد درباره این کالا

گریل برقی بوش مدل TCG4104

Bosch Grill TCG4104
فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
گارانتی اصالت کالا و گارانتی اورجینال شرکت سازنده
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
قیمت اصلی 4,850,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,550,000 تومان است.
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

گریل برقی بوش مدل TCG4104

گریل بوش مدل BOSCH TCG4104، با توان مصرفی 2000 وات از تولیدات برند بوش و ساخت کشور یونان است. صفحات پخت این گریل برقی از جنس آلومینیوم فشرده با پوشش نچسب بوده که به‌راحتی قادر به تهیه گریل و یا باربیکیو می‌باشد. این صفحات گریل شیاردار با قابلیت چکه گیری و تخلیه روغن، غذایی کم روغن و سلامت را تهیه می‌کند. دو سینی چکه گیر چربی تخلیه آسان چربی‌ها را موجب خواهد شد. باتوجه‌به قابلیت‌های استفاده از این گریل که شامل قابلیت بسته‌شدن برای تماس مستقیم با گریل، قابلیت بازشدن به‌عنوان میز گریل و حرارت دادن از بالا و پایین بشقاب برای حالت گراتین یا فر می‌شود، عملکردهایی از جمله برشته کردن، گرم نگه‌داشتن غذا و گرمادهی از بالا و پایین برای گریل کردن به‌صورت تماسی و پارتی با استفاده از این دستگاه به‌راحتی امکان‌پذیر است. باتوجه‌به امکان تنظیم مداوم ترموستات جهت سهولت در کنترل درجه دما، امکان انتخاب دمای ایده‌آل برای پخت کامل دو سمت غذا وجود دارد. کنترل دما توسط یک پیچ که در قسمت جلویی دستگاه تعبیه شده است، قابل انجام است. وجود قابلیت‌هایی مثل برخورداری از دستگیره ترکیبی از پلاستیک و استیل ضدزنگ، قفل صفحه پخت، پایه ضد لغزش و قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی از دیگر امکانات گریل بوش مدل BOSCH TCG4104 به حساب می‌آید.

گریل برقی TCG4104 بوش دستگاهی چند کاره با قابلیت‌های متنوع و توان بالا برای انجام فرآیندهای گوناگون یکی از نیازهای اساسی در زندگی روزمره آپارتمانی است. در فرآیند گریل کردن گزینه‌­های بسیاری به منظور پخت و تهیه مواد غذایی وجود دارد که قادر است این عمل را برای شما لذت بخش کند. این محصول شرکت بوش در برطرف کردن بسیاری از نیازهای پخت و پز از جمله گریل کردن و ساندویچ زدن شما را یاری خواهد کرد. توان مصرفی گریل ۱۸۰۰ وات و جریان برق مصرفی ۲۲۰ ولت است که برای استفاده در محیط­‌های خانگی یک گزینه فوق­‌العاده است. قدرت بالای این محصول گرمادهی بسیار سریع و گرم ماندن متناوب سطح گریل را برای شما میسر می‌کند تا سریع­‌ترین و بهترین نتایج را از استفاده این گریل بدست آورید

غذاهای سالم و خوشمزه در کوتاه‌­ترین زمان ممکن به‌­وسیله گریل بوش برای شما آماده می­‌شود. در تولید مدل TCG4104 از یک لولای متحرک استفاده شده است. این لولای متحرک به شما امکان تغییر حالت صفحه­‌های گریل و استفاده‌­های گوناگون از این دستگاه را می­‌دهد و حجیم‌­ترین غذاها را به طور یکنواخت آماده می­‌کند. حالت­‌های مختلف آشپزی نظیر باز بودن صفحه‌­ها و باربیکیو کردن بر روی سطح، بسته بودن سطوح­ برای تماس نزدیک دو سطح گریل با مواد غذایی و همچنین به عنوان یک اجاق معمولی برای درست کردن غذاهای خوشمزه از قابلیت­‌های این محصول به شمار می‌آید. قابلیت گرم نگهدارنده مواد غذایی یکی دیگر از ویژگی‌­های این دستگاه است که بعد از اتمام فرآیند گریل غذای شما را گرم و آماده سرو کردن نگه می‌­دارد.

دو صفحه گریل بوش TCG4104 از جنس آلومینیوم دایکاست با پوشش نچسب است. آلومینیوم دایکاست به علت وزن پایین آلیاژ امکان جابجایی هرچه آسان­‌تر را برای شما مقدور می‌­کند. آلیاژ به کار برده شده در این صفحه‌­ها به همراه پوشش نچسب، فرآیند پخت و گریل را سرعت بخشیده و همچنین نظافت آن را آسان‌­تر کرده است. صفحه­‌های گریل به صورت مورب طراحی شده است. این صفحه­‌ها به گونه‌­ای قرار می‌­گیرند که امکان جداسازی روغن و چربی آزاد شده از سطح مواد غذایی ممکن شده است تا غذای شما به صورت کاملا سالم و بهداشتی گریل شود. روغن و چربی اضافی به سمت دو کاسه کوچک نگهداری روغن هدایت می‌­شود.

امتیاز کاربران به:

گریل برقی بوش مدل TCG4104 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش