بازخورد درباره این کالا

سشوار فیلیپس مدل BHD340

Philips Hairdryer BHD340
فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
گارانتی اصالت کالا و گارانتی اورجینال شرکت سازنده
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
2,300,000 تومان
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

سشوار فیلیپس مدل BHD340

سشوار فیلیپس مدل BHD 340 از یک موتور با قدرت 2100 وات بهره میبرد. نوع موتور این سشوار نیز DC می باشد که جهت مصرف خانگی مناسب است. این موتور با قدرت بالا می تواند باد مورد نیاز در دماهای مختلف را با فشار بالا از دستگاه خارج کند. این سشوار جریان هوا را در دمای سرد، گرم و داغ تولید می کند.

تکنولوژی ThermoProtect attachment :

این دستگاه سشوار به دلیل قابلیتهای متنوع می تواند رضایت کاربر را فراهم نماید. یکی از این قابلیتها، تکنولوژی ThermoProtect attachment می باشد. این قابلیت برای حفظ سلامت مو بسیار مفید است. شرکت فیلیپس در توضیح کارایی این تکنولوژی اعلام کرده است که این قابلیت باعث می شود که حرارت باد خروجی از دستگاه 15 درجه کاهش یابد. این ویژگی بدون اینکه از کیفیت حالت دهی و توان خشک کردن موها بکاهد باعث می شود تا از آسیب زدن باد داغ به موها جلوگیری کند. با کاهش درجه حرارت ریشه‌ی موها آسیب نمی بیند و شما می توانید موهای خود را سشوار بزنید با عوارض بسیار کمتر نسبت به دستگاههای مشابه که این قابلیت را ندارند.

قابلیت تولید باد سرد سشوار فیلیپس مدل BHD 340 :

قابلیت باد سرد در این دستگاه سشوار مناسب مواقعی است که موها را حالت داده اید و برای ثابت شدن حالت مو میتوانید از باد سرد دستگاه استفاده کنید تا حالت موها حفظ شود. پس از اینکه موها را با استفاده از سشوار و برس حالت داده‌اید می توانید با استفاده از باد سرد بر روی موهای خود بگیرید تا به آرامی موها سرد شود و حالت ایجاد شده بر روی موها حفظ شود و از ماندگاری بیشتری برخوردار باشد.

مشخصات بدنه و متعلقات :

سشوار فیلیپس مدل BHD 340 دارای 2 عدد سری می باشد. یکی از این سری ها شامل متمرکز کننده جریان هوا می باشد. سری دیگر دیفیوزر است که از طراحی خاصی برخوردار است و باد خروجی از دستگاه را پخش میکند. این سری مناسب خشک کردن و حالت دادن موهای بلند است. به دلیل طراحی خاص این سری دیفیوزر باد به مقدار زیاد پخش نمی شود و از قدرت خروجی باد دستگاه، به مانند سری‌های دیفیوزر دیگر سشوارهای مشابه کاسته نمی شود. سیم برق این دستگاه سشوار به طول 1.8 متر است که می توانید با آزادی عمل مناسبی از دستگاه در جاهای مختلف استفاده کنید.

در کنار سیم برق دستگاه یک عدد حلقه مخصوص آویزان کردن دستگاه وجود دارد که در کنار میز آرایش یا جاهای دیگر می توانید دستگاه را آویزان کنید. دستگیره و کلیدهای تنظیم کننده عملکر دستگاه مانند اکثر سشوارها به گونه ای طراحی شده است که استفاده و کار با دستگاه به راحتی امکان پذیر است. در پایان باید گفت این دستگاه مناسب مصرف خانگی می باشد.

توضیحات تکمیلی

سشوار فیلیپس مدل BHD340
مشخصات دیگر
انتخاب رنگ

مشکی

امتیاز کاربران به:

سشوار فیلیپس مدل BHD340 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش