بازخورد درباره این کالا

سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY5058

Tefal Airfryer EY5058
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • مشکی
پاک کردن
ویژگی های محصول
فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
گارانتی اصالت کالا و گارانتی اورجینال شرکت سازنده
  • ارسال توسط فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY5058

سرخ کن و گریل تفال مدل TEFAL EY5058:

 سرخ کن تفال EY5058 یک محصول قدرتمند و حرفه ‌ای است برای برطرف کردن نیاز های آشپزی شما و موجب کاهش زمان صرف شده برای فرآیند آشپزی می شود.
 این سرخ کن قدرتمند با توان ۱۴۰۰ واتی خود دمای پخت مواد غذایی را از دمای ۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد قابل تنظیم می کند، تا به‌ وسیله آن انواع گوشت قرمز، مرغ، ماهی، میگو، سبزیجات و … را با آن بپزید و از میل کردن آن لذت ببرید.
 این سرخ کن به‌ وسیله طراحی منحصر به‌فرد خود قابلیت گریل مواد غذایی را نیز دارد و تا 49% سریع ‌تر از اجاق گازهای معمولی غذا را برای شما سرخ و گریل می‌کند.
 تکنولوژی دیگری که در این محصول بکاربرده شده است تکنولوژی Extra Crisp است که موجب می‌ شود تا روی سطح غذای شما ترد و برشته شود در حالی که بافت داخل آن هنوز نرم، تازه و آبدار است

تکنولوژی Extra Crisp و Air Fryer :

 یک تکنولوژی منحصر به فرد که به شما در دست یابی به بهترین نتایج استفاده از این محصول کمک می‌کند.
 این تکنولوژی با بکارگیری از گردش هوای گرم به پخت مواد غذایی شما با مصرف اندکی روغن و یا حتی بدون روغن می‌ پردازد، بدین صورت که با گردش هوای داغ رطوبت و چربی موجود در سطح مواد غذایی را تبخیر و به گردش در می‌ آورد تا سطح مواد غذایی شما را برشته کرده و آن را طلایی رنگ برای شما آماده کند.
 با استفاده از این تکنولوژی وعده‌ های غذایی شما به صورت سالم و با کمترین میزان چربی آماده می‌ شود. با این قابلیت و صفحه و توری مخصوص، مواد غذایی خود را به صورت حرفه ‌ای تفت دهید..

 کنترل پنل لمسی :

 یک کنترل پنل لمسی با رابط کاربری بالا و استفاده آسان از منوی برنامه ‌های آن، از این محصول برای شما یک دستگاه ایده‌آل می سازد.
 امکان تنظیم دما از ۸۰ درجه تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد و تنظیم زمان تا ۱ ساعت برای پخت وجود دارد.
 این کنترل پنل شامل یک کلید برای روشن و خاموش کردن، چراغ نشانگر زمان پخت و اعلام هشدار در پایان برنامه است.

گریل فوق حرفه ‌ای :

 برای درست کردن یک گریل بسیار لذیذ با سطح کریسپی، ترد و برشته شده دیگر نیازی به وسایل گوناگون ندارید و تنها کافی است تا توری و صفحه مخصوص سرخ کن تفال EY5058 را در داخل دستگاه قرار دهید.
 صفحه گریل از جنس آلومینیوم دایکاست تضمین یک استیک آب دار با سطحی برشته شده را می‌دهد.
 همچنین با این قطعه می‌ توانید سبزیجات و سایر مواد غذایی خود را تفت دهید تا به رنگ طلایی متمایل به قهوه‌ای در بیاید.
 با استفاده از این توری روی سطح استیک خود را خط دار کنید تا به جذابیت آن بیفزایید و اشتهای شما پیش از پیش زیاد شود.

دما و زمان قابل تنظیم :

 سرخ کن بدون روغن تفال این امکان را به شما می ‌دهد تا انتخاب دمای مناسب برای پخت انواع مواد غذایی با بافت ‌های گوناگون برای شما ممکن باشد.
 بازه انتخابی دما از ۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد برای شما تعیین شده است، تنظیم دما به صورت دقیق انجام می ‌شود به ‌گونه ‌ای که دما از حد تنظیم شده فراتر نرفته و غذای شما بنا بر انتخاب شما آماده می‌شود.
 زمان پخت نیز تا ۶۰ دقیقه قابل تنظیم است و می توانید آن را بر اساس بافت و میزان مواد غذایی که قصد پخت آن‌ها را دارید تنظیم کنید و از یک وعده غذای بسیار لذیذ لذت ببرید.
 شرکت تفال با بکارگیری از یک سیستم هشدار دهنده، پس از اتمام فرآیند پخت به شما هشدار آماده شدن غذا و یا زمان تعیین شده برای آشپزی را می‌ دهد.

کاسه سرخ کن :

 بکارگیری یک کاسه سرخ کن با ظرفیت بالا به شما این امکان را می ‌دهد تا برای پخت و سرخ کردن مواد غذایی خود نیازی به چندین تابه نداشته و در مدت زمان کوتاهی مواد غذایی شما آماده ‌شود.
 ظرفیت مخزن این سرخ کن ۴.۲ لیتر است و این سرخ کن یک گزینه کامل و حرفه‌ ای برای آماده سازی یک وعده غذایی لذیذ برای دوستان و افراد خانواده شما است، با استفاده از این سرخ کن شما توانایی پذیرایی برای ۶ نفر را دارید.
 این کاسه به شکل مربع و دارای روکش نچسب است که به صورت کشویی در داخل دستگاه قرار می‌گیرد.
 قابلیت شستشو برای کاسه این سرخ کن تعبیه شده است تا به راحتی به فرآیند نظافت آن بپردازید.

 

توضیحات تکمیلی

سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY5058
مشخصات دیگر
انتخاب رنگ

مشکی

امتیاز کاربران به:

سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY5058 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش