بازخورد درباره این کالا

سرخ کن بدون روغن مایر مدل MR-983

Maier Airfryer MR-983
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • مشکی
پاک کردن
ویژگی های محصول
فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
گارانتی اصالت کالا و گارانتی اورجینال شرکت سازنده
  • ارسال توسط فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

سرخ کن بدون روغن مایر مدل MR-983

معرفی دستگاه MR-983

دستگاه سرخ کن مایر مدل MR-983 یکی از دستگاه‌های پیشرفته و مدرن برای پخت و پز بدون استفاده از روغن است. این دستگاه با توان 1350 وات به شما امکان می‌دهد تا غذاهای لذیذ و سالمی را تهیه کنید. با توجه به توانی که دارد، این دستگاه در عین کم مصرفی، عملکرد بسیار بالایی دارد.

توان و کارایی

یکی از نکات مهم در مورد دستگاه MR-983، توان آن است. با توان 1350 وات، این دستگاه به سرعت به دمای مطلوب می‌رسد و غذاها را به طور یکنواخت و خوشمزه پخت می‌کند. این توان بالا این امکان را به شما می‌دهد که حتی غذاهایی که نیاز به پخت طولانی‌تری دارند، به سرعت و با کیفیت بپزید.

ظرفیت و گنجایش

دستگاه MR-983 دارای یک مخزن با ظرفیت 7 لیتری است. این مخزن به شما امکان می‌دهد تا مقدار زیادی از مواد خام را در آن قرار دهید و غذاهای بزرگتری را پخت کنید. این ویژگی منحصر به فرد این دستگاه را برای خانواده‌های بزرگ و یا زمانی که مهمانان دارید، بسیار مناسب می‌کند.

تنظیمات دما

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب دستگاه MR-983، تنظیمات دما است. شما می‌توانید دمای دستگاه را از 80 تا 200 درجه سانتیگراد تنظیم کنید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا برای هر نوع غذا، دمای مناسب را انتخاب کنید و نتایج عالی بگیرید.

محفظه جلو شیشه‌ای

دستگاه MR-983 دارای محفظه جلو شیشه‌ای است که به شما امکان می‌دهد غذاهایتان را به دقت مشاهده کنید. این ویژگی بسیار مفید است زیرا به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به باز کردن درب دستگاه، وضعیت غذا را بررسی کنید.

برنامه‌های پخت

دستگاه MR-983 دارای 10 برنامه پخت پیش فرض است. این برنامه‌ها برای انواع غذاها طراحی شده‌اند و به شما امکان می‌دهند تا بدون دغدغه نیاز به تنظیمات پیچیده، غذاهای مختلف را طبق دستورالعمل‌های پیش فرض پخت کنید.

پنل دیجیتالی

پنل کنترل دستگاه MR-983 به صورت دیجیتالی و لمسی با صفحه نمایش رنگی طراحی شده است. این پنل بسیار آسان و کاربرپسند است و به شما امکان می‌دهد تا تمام تنظیمات و عملیات را به سادگی انجام دهید. همچنین، دستگاه دارای سیستم قطع خودکار نیز می‌باشد که برای ایمنی شما بسیار مهم است.

تایمر و گرم نگه داشتن غذا

دستگاه MR-983 دارای تایمر تنظیم زمان است که به شما امکان می‌دهد زمان پخت را به دقت تنظیم کنید. همچنین، این دستگاه دارای قابلیت گرم نگه داشتن غذا نیز می‌باشد. به این ترتیب، می‌توانید غذاهایتان را گرم نگه دارید تا زمان سرو به میز.

انواع غذاهای قابل پخت

دستگاه سرخ کن مایر MR-983 قابلیت پخت انواع غذاها را داراست. شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه سرخ کن، غذاها را بپزید، بپزید، کباب بزنید، توست بسازید، غذاها را گرم کنید، بریان کنید، کیک و نان پخته و حتی پیتزا بپزید. این تنوع در پخت و پز به شما امکان می‌دهد تا هر روز با غذاهای متنوعی خانه را به خوشمزگی پر کنید.

توضیحات تکمیلی

سرخ کن بدون روغن مایر مدل MR-983
مشخصات دیگر
انتخاب رنگ

مشکی

امتیاز کاربران به:

سرخ کن بدون روغن مایر مدل MR-983 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش