بازخورد درباره این کالا

سرخ کن بدون روغن مایر مدل MR-901

Maier Airfryer MR-901
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • مشکی
پاک کردن
ویژگی های محصول
فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
گارانتی اصالت کالا و گارانتی اورجینال شرکت سازنده
  • ارسال توسط فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

سرخ کن بدون روغن مایر مدل MR-901

سرخ کن بدون روغن مایر مدل MR-901

 از روغن کمتری استفاده می‌کند: سرخ کن های بدون روغن نسبت به سرخ کن های سنتی روغن بسیار کمتری مصرف می‌کنند. این روش پخت و پز برای پخت غذا به جای روغن به هوای داغ متکی است، به این معنی که لازم نیست برای هر دسته غذایی که می‌پزید، از روغن زیادی استفاده کنید. این می‌تواند منجر به وعده های غذایی سالم تر و کاهش سطح کلسترول شود.

 کارآمدتر: سرخ کن های بدون روغن کارایی بیشتری نسبت به سرخ کن های سنتی دارند. آنها غذا را یکنواخت تر می‌پزند، به این معنی که دیگر نگران سوختن یا چسبیدن غذا به ته سرخ کن نباشید. این باعث هدر رفتن کمتر غذا می‌شود.

اگر به دنبال روشی سالم‌تر و کارآمدتر برای سرخ کردن غذایتان هستید، سرخ‌کن هوا بهترین راه است. آنها در اندازه های مختلف هستند، بنابراین مطمئناً یکی وجود دارد که متناسب با نیاز شما باشد. منتظر نباش! همین امروز به سرخ کن هوا بروید.

 

طراحی ظاهری

سرخ کن بدون روغن مایر مدل MR-901 دستگاهی شیک با رنگ مشکی و نقره‌ای است که با هر محیطی زیبا می‌شود. ظرفیت مخزن این دستگاه ۷ لیتر است و به کمک آن می‌توانید مقدار زیادی غذا را برای خود و خانواده یا دوستان تهیه کنید. این دستگاه از جنس پلاستک و استیل است و مقاومت بالایی دارد. پنل کنترلی در این سرخ کن کاملا لمسی است و دسترسی به آن بسیار آسان است. صفحه نمایش دیجیتالی تنظیمات دستگاه را به شما نشان می‌دهند. پایه‌های ضد لغزش از افتادن و لیز خوردن دستگاه جلوگیری می‌کنند. قسمت جلویی دارای پنجره‌ی شیشه‌ای است که غذا را در حین آماده شدن، از طریق آن می‌بینید.

 

دیگر ویژگی‌های سرخ کن بدون روغن مایر ۷ لیتر مدل MR-901

سرخ کن بدون روغن مایر مدل MR-901 دستگاهی بی‌نظیر ب توان ۱۵۰۰ وات است که می‌تواند مرغ و ماهی، گوشت و میگو، انواع سبزیجات، قارچ، سیب زمینی و … را در زمانی کوتاه آماده کند. امکان تنظیم دما از ۸۰ درجه تا ۲۰۰ درجه از طریق این دستگاه می‌تواند غذاها را در دمای موردنظر شما آماده کند. این سیستم قابلیت تنظیم فن در ۳ سطح مختلف را دارا می‌باشد. این سرخ کن دارای 16 برنامه‌ی از پیش تعیین شده است که پخت غذاها را با یک لمس فراهم می‌کند.

ظرفیت

ظرفیت این سرخ کن بدون روغن 7 لیتری هست که فضای زیادی برای پخت و پز مواد غذایی در اختیار شما قرار میده که برای خانواده های پر جمعیت هم بسیار مناسب است!

توضیحات تکمیلی

سرخ کن بدون روغن مایر مدل MR-901
مشخصات دیگر
انتخاب رنگ

مشکی

امتیاز کاربران به:

سرخ کن بدون روغن مایر مدل MR-901 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش