بازخورد درباره این کالا

ست اصلاح فیلیپس مدل MG3710/15

Philips MultiGroom MG3710/15
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • مشکی
پاک کردن
ویژگی های محصول
فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
گارانتی اصالت کالا و گارانتی اورجینال شرکت سازنده
  • ارسال توسط فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

ست اصلاح فیلیپس مدل MG3710/15

ست اصلاح فیلیپس مدل MG3710/15

همان گونه که بانوان به زیبایی ظاهر خود اهمیت ویژه ای می دهند و به آن می‌پردازند، برای آقایان هم این مورد اهمیت ویژه‌ای دارد. مواردی مثل، رسیدگی روزانه آرایشی و بهداشتی از قبیل شستشو و مرطوب کردن، استفاده کردن از کرم‌های مرطوب کننده، پاک کننده، شستشو دهنده، راز داشتن پوستی سالم و زیبا و در نهایت داشتن ظاهری جذاب‌تر است. اما داشتن پوست زیبا به تنهایی باعث داشتن ظاهری جذاب نمی شود، بلکه پیرایش یا اصلاح موی سر صورت می‌تواند جذابیت و زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد. در آقایان به کمک پیرایش سر و صورت به فرم‌های مختلف می شود سبک متنوعی از ظاهر را ایجاد کرد. آقایان به راحتی برای رفتن به مهمانی ها می‌توانند پیرایش سر و صورت متفاوتی را برای خود در نظر بگیرند. برای این منظور آقایان می توانند از ماشین اصلاح استفاده کنند. ست ماشین اصلاح فیلیپس مدل MG3710/15 با 6 ابزار همراه برای اصلاح موهای تمام بدن طراحی شده و کاربر با داشتن این مدل می‌تواند تمام نیازهای مربوط به اصلاح خود را برطرف کند. در ادامه به نقد و بررسی این محصول فیلیپس خواهیم پرداخت.

آقایان از لحاظ شیوه‌ی اصلاح صورت به دو دسته‌ی اصلی تقسیم می‌شوند: آقایانی که صورت خود را با شماره‌ی صفر اصلاح می‌کنند و آقایانی که تصور می‌کنند با ته ریش جذاب‌تر به نظر می‌رسند. این دو دسته برای اصلاح صورت خود به دو نوع ماشین اصلاح مختلف نیاز دارند که یکی برای اصلاح با شماره‌ی صفر طراحی شده و سری فویلی دارد و دیگری ماشین اصلاحی است که برای ته ریش گذاشتن یا کوتاه کردن موها طراحی شده و سری تریمر دارد. ست اصلاح فیلیپس مدل MG3710/15 از نوع تریمری بوده و به خوبی قادر به اصلاح صورت آقایان به شکل دلخواه است. ست اصلاح فیلیپس مدل MG3710/15 یک ست باکیفیت است که برای استفاده در منزل مناسب است. به همراه این دستگاه چند عدد شانه نیز قرار داده‌ شده که روی تیغه‌هایی با جنس استیل ضدزنگ قرارگرفته و می‌توان از آن برای اصلاح و مدل دادن به موهای سر و صورت استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به شارژ ساده‌ی آن اشاره کرد.

سری‌ها و شانه‌ها

تنوع سری‌ها و شانه‌های ست اصلاح فیلیپس مدل MG3710/15 امکان اصلاح تمام موهای بدن را فراهم کرده‌اند. این ماشین اصلاح در مجموع 6 سری و شانه دارد که هر کدام کاربرد خاص خودشان را دارند. سری تریمر بزرگ دستگاه برای اصلاح کردن موهای سر و صورت کاربرد دارد و یک سری کوچک تریمر هم برای نواحی محدود در نظر گرفته شده است. سری مخصوص گوش و بینی که در ست اصلاح فیلیپس مدل MG3710/15 قرار دارد امکان اصلاح کردن این نواحی را فراهم می‌کند. ۴ شانه مقاوم در برابر ضربه شامل ۲ عدد شانه ته ریش (۱ و ۲ میلی متر) و ۲ شانه اصلاح ریش (۳ و ۵ میلی متری) به شما کمک میکند که از هر نظر یک اصلاح خوب را داشته باشید.

اگر برای اصلاح موی سر، صورت‌ و بدن خود قصد تهیه ماشین اصلاح دارید، ست اصلاح فیلیپس مدل MG3710/15 یکی از گزینه‌هایتان است. این مدل به صورتی طراحی شده تا در یک دست به آسانی جای بگیرد. برای استفاده آسان‌تر این مدل از طراحی ارگونومیک استفاده شده است. تکنولوژی اصلاح به کار رفته در این ماشین از نوع برش مستقیم است. ست اصلاح فیلیپس مدل MG3710/15 به فناوری DualCut مجهز است که باعث می‌شود موها بهتر و سریع‌تر کوتاه شوند و همچنین تیغه‌های دستگاه همیشه تیز بمانند. این فناوری در دو تیغه استفاده شده و ساییده شدن این تیغه‌ها به هم باعث می‌شود حتی پس از 5 سال استفاده مثل روز اول تیز باشند. این تیغه از استیل ضد زنگ ساخته شده و قابل شست‌وشو است. ست اصلاح فیلیپس مدل MG3710/15 از سری جدید ماشین اصلاح های شرکت فیلیپس است که طراحی بسیار هوشمندانه و نوآورانه ای دارد. کمپانی فیلیپس میگوید با استفاده از این ماشین اصلاح شما می‌توانید بسیار سریع تر از سایر ماشین ها به اصلاح بپردازید. اگر قصد تهیه ماشین اصلاحی دارد که هم برای موی سر و هم برای صورت مناسب باشد، ست اصلاح فیلیپس مدل MG3710/15 یکی از بهترین گزینه‌هایتان است.

توضیحات تکمیلی

ست اصلاح فیلیپس مدل MG3710/15
مشخصات دیگر
انتخاب رنگ

مشکی

امتیاز کاربران به:

ست اصلاح فیلیپس مدل MG3710/15 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش