بازخورد درباره این کالا

چای ساز فوما مدل Fu-620

Fuma Tea Maker Fu-620
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • استیل
پاک کردن
ویژگی های محصول
فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
گارانتی اصالت کالا و گارانتی اورجینال شرکت سازنده
  • ارسال توسط فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

چای ساز فوما مدل Fu-620

چای ساز فوما مدل Fu-620

چای ساز فوما مدل FU-620 علاوه بر کیفیت عالی و طراحی زیبا، قیمت بسیار نیز مناسبی دارد. قرار گرفتن قوری و کتری روی استند دیجیتالی جلوه‌ای لوکس به منزل می‌بخشد. اگر مایل هستید اطلاعات کاملی درباره مشخصات و نحو خرید چای ساز فوما 620 به دست آورید با ادامه متن همراه ما باشید.

چای ساز فوما مدل 620 در کشور چین تحت نظارت ژاپن ساخته می‌شود. در این چای ساز کتری و قوری کنار همدیگر روی استند یا پنل قرار می‌گیرند. برند فوما همراه این چای ساز یک عدد قوری پیرکس اضافه قرار داده و در کل چای ساز دارای 2 عدد قوری شیشه‌ای است. برای دم کردن چای، دمنوش، گیاهان دارویی و درست کردن قهوه می‌توان از این چای ساز استفاده کرد.مشخصات چای ساز در ادامه کامل‌تر بیان شده‌ است.

جنس قوری چای ساز از شیشه پیرکس ضد حرارت و مقاوم در برابر سرد و گرم شدن است. بدنه کتری چای ساز نیز از استیل مرغوب و ضد لکه ساخته شده است تا زیبایی محیط را چند برابر کند. تفاله گیر درون چای از جنس استیل است و مانع از پخش شدن تفاله چای درون قوری و فنجان می‌شود. کف کتری از ترکیب تیتانیوم و استیل ساخته شده است تا کمتر جرم بگیرد. محصولات فوما مارک فوما دارای کیفیت و جنس بسیار عالی هستند و این چای ساز نیز همینطور است.

ظرفیت کتری چای ساز1.5 لیتر و ظرفیت قوری شیشه‌ای نیز 1 لیتر است. با این ظرفیت حدود هشت تا ده لیوان چای می‌توان تهیه کرد.

صفحه گرم نگه دارنده همان پنل سرامیکی است که کتری و قوری روی آن قرار می‌گیرند. این صفحه آب کتری و چای را بعد از به جوش آمدن گرم نگه می‌دارد.

کابل برق به کتری چای ساز متصل نیست و کتری روی پایه خود چرخش 360 دارد. چرخش 360 درجه باعث می‌شود گذاشتن کتری روی پایه خصوصاً برای افراد چپ دست بسیار راحت باشد.

توضیحات تکمیلی

چای ساز فوما مدل Fu-620
مشخصات دیگر
انتخاب رنگ

استیل

امتیاز کاربران به:

چای ساز فوما مدل Fu-620 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش