بازخورد درباره این کالا

جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLD

Bosch Vacuum Cleaner BGL8GOLD
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • مشکی
پاک کردن
ویژگی های محصول
فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
گارانتی اصالت کالا و گارانتی اورجینال شرکت سازنده
  • ارسال توسط فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLD

جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLD

جاروبرقی از وسایل ضروری برای نظافت منزل است که باید از قدرت و بازدهی بالایی برای تمیز کردن سطوح مختلف برخوردار باشد. بوش یکی از کمپانی های تولید کننده محصولات خانگی بوده که از قطعات باکیفیت و عالی در ساخت آنها استفاده کرده است. یکی از جاروبرقی های این کمپانی مدل BGL8GOLD است. این جاروبرقی دارای توان 2200 وات و توان مکش 400 وات بوده که با استفاده از آن می‌توانید محیط منزل خود را عاری از گرد و غبار و کثیفی نمایید. این جاروبرقی کیسه‌دار بوده که ظرفیتی 0.5 لیتری دارد که حجم بالایی خرده ریز وگرد و خاک را در خود جای داده و همچنین با دارا بودن نشانگر پر بودن کیسه زمان خالی کردن آن را به شما اطلاع می‌دهد. فیلتر به کار رفته در این جاروبرقی HEPA بوده که موجب تصفیه هوا تا 99 درصد می‌شود. از نقاط قوت این جاروبرقی طول سیم آن بوده که 15 متر می‌باشد و امکان جاروکشیدن تا شعاع 18 متر برای شما مهیا می‌کند و از این رو نیازی به تعویض پریز نبوده که از هدر رفتن زمان جلوگیری می‌کند. این جاروبرقی مجهز به تکنولوژی‌های مختلفی بوده که آن را محصولی منحصر به فرد و پرطرفدار کرده است. لوله کنفی این جاروبرقی علاوه بر زیبایی از مقاومت بالایی در برابر کشیدگی برخوردار است.

موتور قدرتمند جاروبرقی BGL8GOLD بوش

موتور قلب جاروبرقی به شما رفته که باید قدرت بالایی داشته باشد که بتوانید به راحتی هر سطحی را با استفاده از آن جارو کنید. جاروبرقی بوش BGL8GOLD مجهز به موتوری قدرتمند با توان 2200 وات است که یکی از جاروبرقی‌های قدرتمند بازار به شمار رفته و محیط را عاری از هرگونه کثیفی می‌کند. این جاروبرقی قدرت مکش 400 وات داشته که می‌توان گفت یکی از قدرتمندترین ها بوده و به همین دلیل هر نوع فرش و سطح دیگری را به راحتی و در مدت زمان کوتاهی تمیز کرده و گرد و غبار را از عمق فرش‌ و مبلمان خارج کرده و آنها را به راحتی تمیز می‌نماید. موتورهای به کار رفته در جاروبرقی بوش به دلیل اطمینان از خود ضمانتی 10 ساله دارد که نشان از مرغوبیت و طول عمر بالای آن دارد. این موتور صدایی 73 دسیبلی دارد که یکی از جاروبرقی‌های کم‌صدا به شمار می‌رود.

ظرفیت کیسه جاروبرقی بوش BGL8GOLD

جاروبرقی بوش BGL8GOLD از نوع کیسه دار است که امکان استفاده از کیسه یکبار مصرف و دائمی را دارد. کیسه این جروبرقی از نوع G به ظرفیت XXL بوده که ظرفیتی 5 لیتری دارد و مناسب استفاده در طولانی مدت است بدون اینکه نگران پر شدن آن باشد. این کیسه گرد و غبار را به صورت کامل در خود حفظ کرده و مانع از نفوذ به موتور دستگاه شده که مجب طول عمر بیشتر جاروبرقی نیز می‌شود. نشانگر پر بودن مخزن از قابلیت های این جاروبرقی بوده که در صورت نیاز تعویض کیسه به شما هشدار می‌دهد. کیسه دائمی این جاروبرقی به دلیل جنس مرغوب قابل شستشو بوده که کار شما را آسان می‌کند.

فیلتر HEPA در جاروبرقی BGL8GOLD

فیلتر به کار رفته در جاروبرقی BGL8GOLD  بوش از نوع هپا بوده که یکی از پیشرفته و جدیدترین نوع فیلتر است که بر روی جاروبرقی‌ها تعبیه شده است. اما چرا فیلتر هپا؟ HEPA یا High Efficiency Particulate Air به معنای  هوای پاک با بازدهی بالا بوده که تصفیه ذرات هوا با کارایی بالا را بر عهده دارد. فیلتر هپا از در هم تنیده شدن و فشرده شدن الیاف های فایبرگلاس، پوشال، حصیر، پنبه و موادی از این دست ساخته شده است و یکی از بهترین روش‌های تصفیه هوا می‌باشد. این فیلتر موجب تصفیه هوا تا 99.99 درصد شده و ذرات معلق و گرد و غبار را به خود جذب کرده و هوا را تصفیه می‌کند.

تکنولوژی‌های به کار رفته در جاروبرقی بوش BGL8GOLD

بوش همیشه سعی را بر آن داشته که محصولاتی متفاوت و البته کارآمد از نظر کارایی و کیفیت ارائه نماید و تا به امروز در کار خود موفق عمل کرده است. جاروبرقی بوش BSGL5PRO8 نیز مجهز به تکنولوژی‌های مختلفی بوده که آن را دستگاهی پرفروش در میان دیر محصولات مشابه تبدیل کرده است.

تکنولوژی Power Protect

این تکنولوژی موجب بالابردن کارایی دستگاه می‌شود. به این معنی که جاروبرقی هایی که دارای این تکنولوژی نیستند وقتی کیسه آن 60 درصد پر می‌شود افت مکش پیدا می‌کنند. این قابلیت برای مکش بالا تعبیه شده است و حتی زمان هایی که کیسه پر باشد نیز افت مکش اتفاق نمی‌فتد.

تکنولوژی Quattro Power

این تکنولوژی به منظور افزایش کیفیت عملکرد جاروبرقی بوده که موجب کاهش مصرف انرژی و پایین آوردن صدا مورد می‌شود. این سیستم از موتور His pin و سیستم جداسازی گرد و غباربوده که قدرت مکش دستگاه را در طول زمان تضمین می‌کند.

دیگر ویژگی‌های جاروبرقی بوش BGL8GOLD

یکی از امکانات منحصر به فرد جاروبرقی بوش BGL8GOLD سیم 15 متری آن بوده که این سیم امکان کارکرد شعاع بالایی را به شما داده و نیازی به تعویض پریز برق نخواهید داشت که این خود به صرفهجویی در زمان شما می‌انجامد. دسته این جاروبرقی ارگونومیک بوده که در استفاده طولانی مدت به دست و کمر فشار وارد نیاورد و مانع از خستگی پس از جاروکشیدن می‌شود. لوله کنفی نیز علاوه بر زیبایی که به محصول داده است در کشیدن حین کار شکسته نشده و طول عمر بالاتری نسبت به لوله های دیگر دارد.

توضیحات تکمیلی

جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLD
مشخصات دیگر
انتخاب رنگ

مشکی

امتیاز کاربران به:

جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLD (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش