بازخورد درباره این کالا

جارو برقی فیلیپس مدل FC9174

Philips Vacuum Cleaner FC9174
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • زرشکی
پاک کردن
ویژگی های محصول
فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
گارانتی اصالت کالا و گارانتی اورجینال شرکت سازنده
  • ارسال توسط فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

جارو برقی فیلیپس مدل FC9174

خرید جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174 چه مزیتی برامون داره؟

جاروبرقی FC9174 یکی از قدرتمندترین جاروبرقی ها محسوب میشه. به صورت تک رنگ و زرشکی تولید و عرضه شده. رنگ بسیار زیبا و ظاهر ساده و جذابی داره. به طوری که مورد پسند هر سلیقه ای قرار میگیره،

به خاطر توان موتور بالایی که داره، به راحتی تمامی آشغال و گرد و غبارهایی که روی فرش. موکت. پارکت. سرامیک و مبل خونتون باشه رو به راحتی تمیز میکنه.

البته یه ویژگی مهم دیگش پارویی مخصوص جمع آوری موی حیواناته. که میتونه برای خیلی از شما که تو خونه تون یه حیون خونگی دارین. همش از مو و پرزی که توی خونه پخش میشه و روی فرش تون دیده میشه. ناراحتین، خیلی کاربردی باشه.

در واقع این سری از جاروبرقی فیلیپس دو نوع پارویی داره که علاوه بر اینکه خرده ریزه ها و گرد و غبار رو تمیز میکنه. قابلیت جمع کردن موی سگ و گربه رو هم داره  به راحتی خونه تون رو تمیز میکنه.

FC9174

روی دسته این جاروبرقی فیلیپس، کلید کنترل و تنظیم قدرت و روشن و خاموش کردن قرار داره که راحت تر بتونید ازش استفاده کنید.

یه مزیت خوب دیگش اینه، مدت‌ زمانی که باید صرف جاروکشی و تمیز کردن خونه تون کنید رو خیلی کاهش میده که میتونه توی وقت و انرژی مصرفی تون تا حد قابل توجهی صرفه جویی بشه که این مورد قابلیت خیلی مهمی در انتخاب و خرید هر محصولی به شمار میره.

خیالتون راحت باشه که اونقدر کارایی داره و خوب و عالی عمل میکنه که وقتی ازش استفاده کنین خودتون متوجه میشید که بهترین و کاربردی ترین جاروبرقی رو برای خودتون خریدین.

معرفی مهمترین ویژگی های جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174

اگه دقت کنید متوجه میشید که تکنولوژی هر روز داره پیشرفت میکنه و پا به پای اون، محصولاتی هم که به بازار معرفی میشن از قابلیت های بیشتر و بهتری برخوردار هستن و این موضوع در تمامی محصولات فیلیپس به بهترین شکل قابل مشاهده ست. در واقع جاروبرقی های فیلیپس میتونه کار نظافت خونه تون رو راحت تر و سریع تر کنه چون ویژگی های مهمی مثل، قدرت بالای موتور جارو برقی، سبک وزن بودن،

هل دادن و بلند کردن راحت تر، طراحی کاربردی تر دسته، تولید صدای کم، طول سیم بلند، ظرفیت زیاد کیسه و خیلی ویژگی های دیگه رو به همراه داره که میتونه برای شما که قصد خرید بهترین و کاربردی ترین مدل جاروبرقی رو دارید خیلی جذاب باشه. در ادامه هر کدوم از ویژگی های جاروبرقی رو کامل تر و بیشتر براتون توضیح میدم تا اطلاعات دقیق تری ازش داشته باشید.

ظاهر و ساختار جاروبرقی

جنس بدنه جاروبرقی فیلیپس، از پلاستیک با کیفیت ساخته شده و در برابر هر نوع ضربه و فشار مقاومت داره و دچار ضربه خوردگی و شکستگی نمیشه، وزنش سبکه و حدود 6.3 کیلوگرم در ابعاد کوچیک و جمع و جوره به طوری که حمل و نقل و جابجا کردنش توی خونه خیلی راحته.

دو تا چرخ بزرگ پلاستیکی در قسمت انتهای جارو و یه چرخ کوچک گردان در قسمت جلویی جارو تعبیه شده که به راحت بودن ِکشیدن و هل دادن جارو کمک میکنه، یعنی با یه کشش ساده به راحتی و خیلی سریع، جلو و عقب میشه و پشت سر شما حرکت میکنه تا تمامی خونه رو تمیز و مرتب کنه.

میزان تولید صدای جاروبرقی

همه از صدای جاروبرقی شاکین و حتی دوست دارن ازش استفاده نکنن که صداشو نشنون، ولی این موضوع در جاروبرقی فیلیپس کاملا حل شده، شما وقتی جارو رو روشن می کنین صدایی که ازش تولید میشه زیر 80 دسیبل هست که خیلی کم صداست و اصلا باعث آزار و اذیت کسی که جارو میکنه و اطرافیانش نمیشه.

قدرت موتور جاروبرقی

اینو حتما میدونین که قدرت موتور جارو با میزان کشش جارو رابطه مستقیم داره، یعنی هر اندازه که قدرت موتور بیشتر باشه، میزان کشش جارو هم بیشتر میشه و جالبه براتون اگه بدونین که قدرت موتور جاروی فیلیپس 2000 وات هست و از میزان کشش فوق العاده ای برخورداره.

شما میتونید اندازه و قدرت کشش رو خودتون تنظیم کنید که از کم تا زیاد با توجه به نیازی که دارید، قابل تنظیم هست.

طول سیم بلند

یه ویژگی خوب توی جاروبرقی اندازه طول سیم اونه که هر اندازه بلندتر باشه، کار جاروکشی رو راحت میکنه و میتونه شعاع بیشتری رو برای تمیز کردن در اختیارتون بزاره و مدام نیاز نیست که پریز رو عوض کنید تا دسترسی به بخش های مختلف داشته باشید، طول سیم این مدل جاروبرقی خیلی بلنده و شعاع پوشش زیادی رو در اختیارتون میزاره و شما میتونین حتی محیط های خیلی بزرگ رو بدون تغییر پریز تمیز و مرتب کنین.

لوله جاروبرقی

لوله جاروبرقی فیلیپس جنس ژله ای و با کیفیتی داره به طوری که به راحتی خم میشه و استفاده ازش خیلی راحته و بعد مدتی استفاده، دچار ترک و شکستگی نمیشه. در واقع طول عمر بالایی داره و میتونید در مدت زمان طولانی و با خیال راحت ازش استفاده کنید.

دسته جاروبرقی

دسته این جاروبرقی از جنس فلزه و قابلیت چرخش راحت و تنظیم ارتفاع رو داره، یعنی هر فردی متناسب با قد خودش و میزان ارتفاعی که برای کار باهاش راحت تره، تنظیمش میکنه و اینجوری دیگه هیچ فشاری به کمرتون نمیاد و جارو کردن و تمیز کردن خونه براتون لذت بخش تره.

کیسه جاروبرقی

این مدل جاروبرقی فیلیپس از نوع کیسه ای و یکبار مصرف هست، کیسه اون رو به راحتی میتونید تهیه کنید و گنجایش 4 لیتری داره که قابل توجه هست، یعنی به این زودیا پر نمیشه و بعد چندین بار استفاده ممکنه نیاز به تعویض داشته باشه، که تعویض کردنش هم خیلی راحت و ساده ست و به راحتی میتونین انجامش بدین.

فیلتر خروجی

مجهز بودن جاروبرقی فیلیپس به فیلتر بهداشتی  Hepa 13 ، ویژگی خیلی مهمی محسوب میشه به طوری که با کمک این فیلتر دیگه به هیچ عنوان گرد و غبار و آشغالی که توی کیسه جاروبرقی جمع شده به محیط خارج پخش نمیشه، در واقع زمانی که شما خونه تون رو جارو میکنین اصلا هیچ گرد و غباری در محیط خونه وجود نداره و برای سلامتی تون مفیده .

توضیحات تکمیلی

جارو برقی فیلیپس مدل FC9174
مشخصات دیگر
انتخاب رنگ

زرشکی

امتیاز کاربران به:

جارو برقی فیلیپس مدل FC9174 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش