بازخورد درباره این کالا

آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1863

Philips Juicer HR1863
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • استیل
پاک کردن
ویژگی های محصول
فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
گارانتی اصالت کالا و گارانتی اورجینال شرکت سازنده
  • ارسال توسط فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1863

آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1863

طراحی و ساخت

    آبمیوه‌گیری فیلیپس مدل HR1863 از آلومینیوم تولید شده و کیفیت ساخت بالایی دارد. رنگ مشکی و استیل به کار رفته در ساخت این محصول ظاهری زیبا به آن بخشیده و ابعاد مناسبش کارایی آن را افزایش داده است. قسمت ورودی میوه‌ها در بخش بالایی دستگاه واقع شده است که با قطر زیادی که دارد، می‌تواند به‌آسانی قطعات بزرگ میوه را از خود عبور دهد. این ویژگی، کار با دستگاه را آسان‌تر کرده و به آن سرعت بخشیده است. آلومینیوم به کار رفته در ساخت این محصول قدرت جذب بالایی ندارد و اثر انگشت بر روی آن باقی نمی‌ماند.

جنس تیغه

تیغه‌ی برنده‌ی آبمیوه‌گیری HR1863 از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است و می‌تواند میوه‌ها را با قدرت در جای خود ثابت نگه دارد تا عصاره‌ی میوه گرفته شود. با چرخش سریع این تیغه، تفاله‌ی میوه با نیروی گریز از مرکز از عصاره آن جدا می‌شود و به مخزن تفاله‌گیر 1.2 لیتری آبمیوه‌گیری منتقل می‌شود. این ویژگی به‌خصوص در دستگاه‌هایی مانند آب‌میوه‌گیری که تیغه تماس مستقیم با مواد غذایی دارد، حائزاهمیت است. تیغه‌ی این دستگاه زنگ نمی‌زند و طعم خوب و خوشایند آب‌میوه را تغییر نمی‌دهد.

ابعاد دهانه ورودی

یکی از ویژگی‌های مهمی که برای انتخاب دستگاه آبمیوه‌گیری باید به آن توجه کنید، اندازه‌ی قطر دهانه‌ی ورودی دستگاه است. آبمیوه‌گیری HR1863 با قطر دهانه‌ی 7.5 سانتی‌متری به‌راحتی می‌تواند یک میوه کامل مانند سیب را از خود عبور دهد و برای گرفتن آب‌میوه‌ها نیازی به خردکردن آن‌ها به قطعات کوچک‌تر نیست.

 

توضیحات تکمیلی

آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1863
مشخصات دیگر
انتخاب رنگ

استیل

امتیاز کاربران به:

آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1863 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش