بازخورد درباره این کالا

اتو مو براون مدل ST510

Braun Hair Straightener ST510
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • مشکی
پاک کردن
ویژگی های محصول
فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
گارانتی اصالت کالا و گارانتی اورجینال شرکت سازنده
  • ارسال توسط فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

اتو مو براون مدل ST510

معرفی اتو مو براون مدل ST510

صفحات 100% الوکسال سرامیکی

جنس صفحات اتو موی براون به شما امکان می دهند که لغزشی فوق العاده صاف روی موهای خود تجربه کنید. به این ترتیب آنها سلامت مو را تضمین می کنند. و جنس صفحه سرامیک الوکسال اتو مو اساسا غیر قابل شکستن می باشد.

تنظیم دمای پیشرفته

3 حالت تنظیم حرارت برای استایل دادن حرفه ای به مو طراحی شده است که ایمن بودن حرارت آن برای زیبایی و سلامت مو تضمین شده است. حرارت استاندارد برای زیبایی و حفظ سلامت موهای شما.

محدوده خارج از حرارت اتو مو براون ST510

برای دست گرفتن ایمن و استایل آسان و برای فر کردن و حالت دادن راحت به مو، انتهای سری های اتو مو به گونه ای طراحی شده است که حرارت را به خود جذب نکنند و همیشه خنک بمانند. طراحی ایده آل و ایمن برای کارایی راحت تر اتو مو براون ST510.

صفحات رفلکس و شناور

حالت شناوری صفحات اتو مو براون ST510 باعث می شود که صفحات به راحتی با هر حجم مو سازگار شوند و در نتیجه کار استایل دادن و اتو کردن موی شما را سریع تر انجام می دهد و نتیجه پایانی را یکنواخت تر و یکدست تر تحویل می دهد.

تنظیم ولتاژ

به طور خودکار با ولتاژهای بین 100 تا 240 ولت برای عملکرد عالی در هر کجا که هستید سازگار می شود. با هر واتاژی منطبق می شود و باعث طول عمر دستگاه اتو موی شما می شود.

بازه حرارتی اتو موی Braun Satin Hair 5 ST510 از 130 تا 200 درجه سانتی گراد می باشد. به راحتی هر جنس مویی را اتو کنید و استایل دهید.

مدت زمان آماده به کار شدن اتو مو سری 5 براون مدل ST510 تا داغ شدن نهایی 40 ثانیه می باشد.

قیمت اتو موی براون Satin Hair 5

قابلیت هایی که اتو مو براون ST510 دارد می تواند هم زیبایی و استایل عالی به موهایتان بدهد و هم از سلامت و طبیعی بودن موهای شما محافظت کند. قیمت این مدل اتو موی براون به نسبت این ویژگی ها بسیار مناسب و عالی ارائه شده است. کیفیت بی نظیر براون برای زیبایی و سلامت موهایتان با یک عمر کارایی و استفاده عالی برای شما. قیمت مناسب و کیفیت عالی اتو موی براون ST510 در فروشگاه باران عرضه شده است. تضمین کیفیت و اصالت با مناسب ترین قیمت!

توضیحات تکمیلی

اتو مو براون مدل ST510
مشخصات دیگر
انتخاب رنگ

مشکی

امتیاز کاربران به:

اتو مو براون مدل ST510 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش