بازخورد درباره این کالا

سماوربرقی فوما مدل Fu-714

Fuma Electric Samovar Fu-714
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • سفید
  • مشکی
پاک کردن
ویژگی های محصول
فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
گارانتی اصالت کالا و گارانتی اورجینال شرکت سازنده
  • ارسال توسط فروشگاه لوازم خانگی رویال ویدا
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

سماوربرقی فوما مدل Fu-714

سماوربرقی فوما مدل Fu-714

یکی از بهترین تفریحات برای رفع خستگی های روزمره و در مقابل روشی برای پذیرایی از مهمان ها صرف چایی می باشد. خب این کار نیازمند یک وسیله برای درست کردن چایی است. سماور برقی فوما FU 714 در رده ی محصولات جدید عرضه شده به بازار قرار گرفته است که در دو رنگ خاص سفید و مشکی موجود می باشد، سماور برقی FUMA از دو قسمت کتری و قوری که بروی هم قرار می گیرند تشکیل شده است. ظرفیت در نظر گرفته شده برای کتری 3 یا 4 لیتر و قوری 1 لیتر که به راحتی برای خانواده متوسط به بالا مناسب می باشد.

نکته ای که در مورد این سماور مزیت به شمار می آید صرفه جویی در مصرف برق تا 90% کمتر است، جنس به کار رفته برای سماور برقی FUMA از استیل دو لایه می باشد و در مقابل جنس بدنه قوری از پلاستیک فشرده ساخته شده است.

این مدل سماور برقی به گونه ای طراحی شده است که در شرایط  بدون آب به طور خودکار خاموش می شود. همچنین قابلیت گرم نگه داشتن آب را دارا می باشد و بعد از پروسه ی جوش آمدن یک زنگ هشدار جهت اگاهی فرد تعبیه شده است.

داخل قوری یک صافی از جنس استیل ضد زنگ موجود می باشد تا از ترکیب برگ چای با آب جلوگیری کند.

مشخصات سماور برقی ۲۲۰۰ وات فوما مدل FU-714

ابعاد این سماور برقی ۴۵۰×۳۰۰×۳۰۰ میلی‌متر و وزن آن ۳ کیلوگرم است. این سماور برقی از ظرفیت ۳.۲ لیتر بهره می‌برد که می‌تواند تعداد زیادی فنجان چای را برای شما تهیه کند. بنابراین برای خانواده‌های پرجمعیت یا اداره‌ها بسیار مناسب است. این وسیله از یک قوری با گنجایش ۱ لیتر بهره می‌برد که می‌توانید چای یا دمنوش مورد نظر خود را در آن تهیه کنید. بدنه این سماور برقی از استیل ضد زنگ ساخته شده است که از دو دسته و پایه عایق بهره می‌برد که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند. این سماور از یک شیر استیل با دسته عایق نیز بهره می‌برد. قوری این دستگاه از جنس شیشه نشکن با دسته عایق پلاستیکی ساخته شده است.

این سماور از المنت‌هایی بهره می‌برد که گرما را به آب منتقل می‌کنند. توان مصرفی این وسیله ۲۲۰۰ وات است که می‌تواند در زمان کمی آب را به جوش آورد. یکی از مهم‌ترین مزایای این سماور برقی، برخورداری از ترموستات است که باعث می‌شود هنگام جوش آمدن آب، به‌طور خودکار جریان را متوقف کند. برای قوری این دستگاه یک صافی نیز در نظر گرفته شده است که چای را شفاف و بدون تفاله برای شما تهیه می‌کند. این سماور برقی می‌تواند با مصرف بهینه انرژی آب جوش را در اختیار شما قرار دهد.

توضیحات تکمیلی

سماوربرقی فوما مدل Fu-714
مشخصات دیگر
انتخاب رنگ

سفید, مشکی

امتیاز کاربران به:

سماوربرقی فوما مدل Fu-714 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش